سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسپانسرهای لالیگای اسپانیا

اسپانسرهای لالیگای اسپانیا

 

لالیگا نام لیگ رسمی اسپانیا است. بزرگترین تیم های این لیگ رئال مادرید و بارسلونا است. براساس آمار به دست آمده لالیگا سومین لیگ درآمدزای دنیا است. آیا با اسپانسرهای رسمی لالیگای اسپانیا آشنایی دارد؟

در این مقاله تصمیم داریم شما را با تمام اسپانسرهای رسمی لیگ اسپانیا آشنا کنیم، پس اگر در مورد این اسپانسرها کنجکاو هستید به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

 

اسپانسرهای لالیگای اسپانیا

اولین لیگ درآمدزای دنیا لیگ برتر انگلیس و دومین لیگ بوندس لیگا است. البته میزان درآمدی که لالیگای اسپانیا دارد کم نیست و شاید بتوان گفت چند برابر بودجه‌ی ایران لیگ اسپانیا درآمدزایی دارد

درآمدی که از لالیگا به دست می‌آید 2 میلیارد یورو است! بیشتر این درآمد مربوط به دو تیم بسیار مشهور این لیگ یعنی بارسلونا و رئال مادرید است. در ادامه به معرفی چند کمپانی(exness و آدیداس و راکوتن و پین باهیس) از چند صد کمپانی اسپانسر لالیگا می پردازیم.

 

کمپانی تجاری Exness

به تازگی کمپانی تجاری exness اسپانسر رسمی تیم رئال مادرید شده است. این کمپانی به صورت رسمی برای ترید کردن پرفکت مانی و وب مانی است. البته این تنها یکی از اسپانسرهای رسمی لالیگای اسپانیا است.

 

آدیداس

یکی دیگر از شرکت‌هایی که اسپانسر رئال مادرید است، آدیداس است. همان طور که می‌دانید آدیداس رقیب نایک است. درست مانند نایک، آدیداس هم لباس ورزشی و کفش ورزشی تولید می کند.

شاید برای شما جالب باشد بدانید که صاحب اصلی مارک آدیداس یک فرد آلمانی به نام  آدولف داسلر است. آدولف در سال 1920 تصمیم گرفت که کفش ورزشی تولید کند و در این موضوع نیز موفق بود.

زمانی که نوبت انتخاب کردن یک نام برای برندش شد از آنجایی که دوستان و آشنایان او را آدی صدا می‌کردند تصمیم گرفت این نام را با داس اول فامیلی اش ترکیب کند و برند آدیداس را بسازد.

آدیداس در بیشتر لیگ های برتر جهان اسپانسر است تا از این طریق بتواند برندش را بیشتر به مردم جهانیان بشناسد. در اسپانیا هم این برند یکی از اسپانسرهای رسمی لالیگای اسپانیا است.

منبع : kanishimi