سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نوع چسب درزگیری کاشی و سرامیک

بهترین نوع چسب درزگیری کاشی و سرامیک

همه ما در شرایطی زندگی می کنیم که تمام عوامل محیطی و غیر از آن عامل تخریب هستند. نه تنها برای سلامت زندگی ما بلکه برای سلامت ساختمانمان هم همینطور عمل می کنند.

ساختمان هایی که در آنها فعالیت دارید، مکانی امن برای شما هستند. زندگی، کار می کنید استخر، خرید و یا حتی به رستوران می روید. تمام ساختمان ها به شکلی اصولی ساخته شده اند که نه تنها انسان را از خطرات حفظ کنند. بلکه خود نیز امن باشند.

یک ساختمان زمانی امن محسوب نمی شود که به راحتی تخریب شده و یا خطری برای انسان باشد. این موضوع چه زمانی اتفاق می افتد؟

همه ما می دانیم که ساختمان ها اسکلتی از ستون ها، میلگرد و بتن دارند. این بتن ها به راحتی با کمی رطوبت تخریب می شوند. بتن یک ماده انعطاف پذیر که از ترکیب سیمان و آب به دست می آید. با توجه به همین یک جمله کوچک متوجه می شویم که سیمان و آب دربرابر رطوبت ضعیف هستند.

رطوبت هم در هر صورتی و به هر شکلی در محیط اطراف و قسمت هایی از خانه ما وجود دارد. قسمت هایی مانند حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتیف حیاط و بیرون در هوای آزاد به علت نوع آب و هوا و این مسئله قابل تغییر نیست.

این موضوع نیز به راحتی تاثیر خود را می گذارد. به همین علت است که قسمت هایی با رطوبت بسیار از کاشی، سرامیک و انوع سنگ استفاده می کنند. ولی رطوبت به راحتی از طریق زیر این مصالح و حتی درز کوچک اتصالی که دارند نفوذ می کند.

حین چینش سرامیک، این درزها نیز با سیمان پر شده اند. به اصطلاح درزگیری شده اند. ولی چه تفاوتی کرده؟

درزگیری با سیمان نیز به راحتی پس از مدتی فرسوده می شود. اینجاست که از چسب های درزگیر امروزه بیشتر استفاده می کنند.

روش های سنتی برای درزگیری خوب بودند. ولی استفاده از چسب درزگیری برای عایق بندی بسیار روش هوشمندانه تری است. چرا که این چسب ها ویژگی هایی دارند:

  • ضد آب
  • ضد حریق
  • ضد فرسودگی
  • ضد هوازدگی
  • کم هزینه
  • استفاده آسان
  • عایق بندی درست
  • نفوذ به درزها به شکل کامل

استفاده بسیار راحت و قیمتی کم نسبت به کارایی که دارد. چون درزها را در هر کجای خانه می توان با یک چسب درزگیری پرکرده و با خیال راحت به زندگی ادامه دهید.

با این چسب دیگر نیازی به تخریب سرامیک ها و ایزوگام و قیرکشی که رطوبت در آنها نفوذ کرده پیدا نخواهید کرد.

یکی از بهترین انواع این محصول را شرکت یاپیش چسب ارائه می کند که برای تهیه آن می توانید به سایت آن مجموعه مراجعه کنید.